Minecraft Block Friday Bundle!
New to the Minecraft Marketplace? Get a great deal and discover new ways to play Minecraft with this limited time bundle! This bundle will expand your Minecraft experience with a combination of Minecoins, a festive world, texture pack, and more. Includes: - 310 Minecoins: Minecraft currency to buy items in the Minecraft Marketplace such as worlds, skins and more! - Festive Mash-up: create a Festive feel with this wintery Mash-up Pack containing a Festive style Texture Pack, Skin Pack, new music and a Festive world! - Town Folk Skin Pack: get out on the town with these fun custom skins to customize your Minecraft character Available for a limited time. Minecoins, Town Folk Skin Pack and Festive Mash-up require a version of Minecraft with Minecraft Marketplace; platform exclusions apply; updates may be required.