Metaball
Metaball is a free-to-play, crossplay-enabled multiplayer sports game with fast-paced action. Play as a Rider, aiming for fame and wealth by winning Metaball League games with your teammates. Hop on your hoverboard, use the chain to swing the ball, and perform various moves—dunk, shoot, block, and steal. Boost your speed and perform double or triple jumps using nitro. Customize your playstyle with Perk Points in different Perk Trees for an edge in matches. Compete in 2v2 and 3v3 Quick and Ranked Matches, or practice your skills in Academy, Champion Road, Free Play, and Custom Match modes. Earn MVP points after each match to unlock rewards, level up your Metapass, and collect your favorite items!