KEMCO RPG Selection Vol. 5
Now you can enjoy 4 RPGs; Asdivine Menace, Wizards of Brandel, Seek Hearts, Miden Tower in one bundle! ■Asdivine Menace Embark on an adventure in a timeless world A voluminous title with countless elements for replayability. Experience special endings with three unique and powerful heroines! ■Wizards of Brandel Freeloading at the wanted Evil Lord's house!? What awaits the destitute wizard? ■Seek Hearts A journey to discover the meaning of own existence Who created the mysterious cyborg? A fantasy RPG that easily satisfies your itch for adventure. ■Miden Tower Surprisingly, the heroine is a 'wall'!? Will the magical life-form (wall type) maiden dissolve the boy's revengeful heart? A peculiar and gentle tale of sages trying to recapture the tower.