Hole io & Paper io 2
Get ready for the thrilling gaming experience and endless hours of entertainment! Hole io - Grow by swallowing everything in front of you, whether it be garbage cans, fire hydrants or cars. Get large enough to consume even bigger objects or other players. Eat until nothing and no one is standing in your way! Paper io 2 - Paint the map in your own color, eliminate your opponents, get the highest score and take over the Paper io world. Compete in a fierce battle and become a champion! Simple entertainment can be the most addictive!