Hidden Cats in Tokyo
Konichi-meow, recruit! Tokyo needs your help—cats across the city are transforming into monsters! Spot cats, people, items, and other things to fill the world with colour and progress the story! The cats of Tokyo are counting on you! Features: - 1700+ hidden objects to find! - Collectible cards! - 15 vibrant levels to colour in! - A cartoony, expressive twist on the Hidden Cats artstyle... - ...and an epic boss fight with robots!