FANTASIAN Neo Dimension
The Father of FINAL FANTASY, Hironobu Sakaguchi, and renowned composer Nobuo Uematsu return to deliver an original RPG story. Mechteria—a deathly mechanical infection that robs humans of their emotions and lives—is slowly engulfing the world. The protagonist Leo awakens with only one memory left to him in a strange land abundant with machines. The human world, threatened by mechteria... a machine world, filled with mysteries... and the unseen dimensions that lie beyond both. Using the Warp Device that was left behind, Leo must now embark on an interdimensional journey to reclaim his lost memories and save the world from the mechteria infection. ■Pre-order Bonus Pre-order now to receive the following in-game item. ・Jewel - "Vibran Secret Stone" The Vibran Secret Stone is a jewel that increases the amount of experience rewarded in battle for the character that equips it. *The in-game item can be obtained when you pre-order the title and will not be included for purchases made on or after the release date. *The pre-order is open until December 4th, 2024. *An internet connection is required to receive the in-game item. *The in-game item will be automatically added in the "Equipment" menu once you start the game. *The in-game item can also be obtained by progressing in the game. *The in-game item may be sold or distributed at a later date.