Digimon Survive
Digimon Survive presents a hybrid visual novel and tactical RPG set in a mysterious world filled with dangerous monsters and deadly battles that will test your ability to survive. After getting lost on a school trip, Takuma Momozuka finds himself transported to a world inhabited by ferocious foes and new allies. Join Takuma and his friends as they fight their way back home. Craft your story in this thrilling visual novel with turn-based combat. - A Rich Visual Novel Experience Unfold a dark tale about friendship and survival that is jam-packed with exciting drama, a unique cast of characters, and potentially grim choices. - A Mysterious World Explore otherworldly areas filled with hidden secrets and Digimon to recruit. - The Power is Yours Your choices affect gameplay: you bond with other NPCs, your Digimon's evolution, and the outcome of your adventure. - Thrilling and Strategic Gameplay Persuade your opponents to join your team and evolve them to fight alongside you in thrilling turn-based battles.