Digimon Survive Extra Support Equipment Pack
The Extra Support Equipment Pack contains the following: - SP Support Equipment Grants the following effects when equipped on a monster: SP recovery every turn and Battle Backup+. - Defense Support Equipment Grants the following effects when equipped on a monster: Status Abnormality Resistance and Damage Reduction. - Light Skill Equipment Gives the equipped monster access to the Saint Knuckles move (deals Light damage and absorbs HP equal to a portion of damage dealt). - Dark Skill Equipment Gives the equipped monster access to the Destruction Cannon move (deals Dark damage and a low chance of causing confusion).