Digerati Presents: RPG Bundle Vol. 1
A triple-pack of rewarding RPG experiences from Digerati. This bundle contains Tower of Time, Stories: The Path of Destinies, and Sunless Sea: Zubmariner Edition. Tower of Time: Lead the ultimate party of heroes into the Tower of Time, a vertical battleground filled with lore, mystery, and combat. Combining the nuances of classic RPGs with challenging tactical combat, Tower of Time transforms each battle into a puzzle of magic and mettle. Stories: The Path of Destinies: In this action-RPG you’ll guide ex-pirate Reynardo across a vibrant fairy-tale land of airships, floating islands, and assorted allies, making choices, traveling through time, and fighting enemies with agile swordplay and magical skills. Your choices will decide an empire's fate. Sunless Sea: Zubmariner Edition: LOSE YOUR MIND. EAT YOUR CREW. DIE. Take the helm of your steamship in a Victorian Gothic roleplaying game of discovery, loneliness and frequent death.