Cute Puppy Academy: Legend Edition
Say hello to your new best friend! An irresistibly cute Bull Terrier puppy! Take pups for walks, explore the neighborhood, and discover hidden toys together. Teach them fun new tricks, reward their progress with yummy treats, and watch their tail wag with delight! After a day full of pranks and play, it’s time for cuddles, food, and a good scrub. Wash away the mud from their adventures, and make sure they’re happy and healthy. Can you keep up with their mischievous antics and become the ultimate puppy trainer?