Oh no! Swiper got his paws on the Super-Duper Duplicator, and now his clones are causing chaos everywhere. Dora and Boots must fix the Duplicator and restore the vibrant Alebrije Tree. Join them and their amigos, Tico, Isa, Benny, Big Red Chicken, and Ale. Run, jump, and swing through five locations, collecting Magic Leaves and pods. Unlock new places and objects. Solve riddles, use clues from friends, and use Map to guide you! Qué Aventura! Stop Swiper from swiping while playing solo or team-up in local co-op mode. Ready for an interactive adventure with Dora? !Vámonos! Let’s go!