Cute Puppy Academy: Extended Edition
Welcome to a world where wagging tails and happy barks is a sweet daily routine! Train cute pups, teach them amazing tricks, and help them grow into top-tier tail-waggers. Keep your furry friends smiling with toys, treats, and plenty of belly rubs. Develop your very own doggy academy — from cozy nap dog houses to epic training grounds. As you grow, unlock a whole pack of delightful new breeds, each with their own quirks and charm. And just when you think it can’t get any cuter… meet the newest star of the show: the beagle, a bundle of joy wrapped in floppy ears and puppy-dog eyes!