Pets Hidden In The Office
The office is in chaos. The employees are gone. And the pets? Completely out of control! Welcome to Pets Hidden In The Office, a fun 3D hidden object game where your mission is to track down wild animals causing panic in offices all across the city. But they won’t go down without a fight — some play dead (very convincingly), others take off like furry rockets the moment you spot them. Think you’re observant? Think again. Search, interact, and outsmart these adorable threats to restore peace and productivity in the workplace. No pressure — the city’s entire office infrastructure depends on you.