30 Sport Games in 1
Ready to win?! "30 Sport Games in 1" is the ultimate game that brings together 30 different sports in one game! Challenge your family or friends and may the best player win! Choose your game style: Quick match or tournament? Team play or every player for themselves? It's up to you to decide in each game! Discover a multitude of games: whether you love football, basketball, archery, or even bowling, you'll find all your favorite sports here! Travel around the globe! You can go ski jumping on desert dunes, engage in boxing matches in the middle of a volcano, or kayak through caves. As you progress in the game, you'll have the chance to unlock new costumes for your characters. Ready to showcase your skills and take on all the challenges? Then, get started and become the champion! Key features: -The ultimate game that brings together 30 different sports! -Challenge your family or friends and may the best player win! -Multiple game modes available : Quick match or Tournament / Team mode or Solo -Explore a multitude of environments! : Volcano / Desert / Snowy countries -Unlock new costumes for your characters.