Birds and Cats Special Edition
Become a master quilter and a bird researcher in this bundle featuring 2 digital adaptations of award-winning board games. Sew extraordinary quilts and attract cute kittens to them in Quilts and Cats of Calico, or create beautiful bird preserves full of unique birds in Wingspan. This bundle also includes all available regional expansions and decorative packs for Wingspan, adding fresh strategies, unique birds and new mechanics to deepen your gameplay. You’ll also unlock customization options like seasonal backgrounds and player portraits that make every session feel even more vibrant and immersive. This bundle includes: Wingspan Wingspan: European Expansion Wingspan: Oceania Expansion Wingspan: Asia Expansion Seasonal Decorative Pack Seasonal Decorative Pack 2 Woodland Wonders Decorative Pack Quilts and Cats of Calico Wingspan is a relaxing, award-winning strategy card game about birds for 1 to 5 players. Each bird you play extends a chain of powerful combinations in one of your three habitats. Your goal is to discover and attract the best birds to your network of wildlife preserves. Wingspan: European Expansion takes you on a journey to another continent. Explore diverse European habitats and meet charming, beautiful birds with new interesting abilities. In the adaptation of the award-winning Wingspan: Oceania Expansion embark on a journey through the breathtaking lands of Oceania. Learn about birds from around Australia and New Zealand and all-new resources and mechanics that will enrich your adventure of creating a wildlife preserve. Explore the wonders of Asia in Wingspan: Asia Expansion! Discover new birds and bonus cards, compete in Duet Mode, and immerse yourself in rich landscapes with stunning art and soothing music. Compete in fresh challenges, and experience a serene journey with Asia's avian marvels! With the decorative packs, you will gain unlimited access to exclusive and seasonal backgrounds along with matching player portraits. Choose the ones you're in the mood for each game and enjoy digitally painted backgrounds no matter the season, time, and place. Quilts and Cats of Calico is a wholesome, award-winning complex puzzle game for 1 to 4 players. Meet adorable cats and sew the coziest quilts. Compete with other players in multiplayer mode, play solo, or delve into the story of a quilter sewing their way through the city of cats.