DRAGON QUEST - HD-2D Erdrick Trilogy Collection
Three legendary adventures. One definitive bundle. Get the complete Erdrick Trilogy that includes DRAGON QUEST III HD-2D Remake and DRAGON QUEST I & II HD-2D Remake at a discounted price. Immerse yourself in the adventure of a lifetime with these three masterpieces. DRAGON QUEST III Years ago, the great hero Ortega bid farewell to his wife and child as he set off on a quest to defeat the villainous Archfiend, Baramos. Ortega failed his quest, and Baramos still threatens the world. Now, on their 16th birthday, Ortega’s only child is summoned by the king of Aliahan and entrusted with a mission of the highest import: to take on Ortega’s quest, vanquish Baramos and save the world. DRAGON QUEST I Thanks to the heroic efforts of the legendary Erdrick, the Lord of the Underworld was defeated and peace returned to the land of Alefgard. Yet this peace was not to last, as the diabolical Dragonlord has risen and unleashed hordes of monsters on the realm once more. Now, descendant of Erdrick, it is your destiny to defeat this new evil and rescue the world from its plight! DRAGON QUEST II Many years have passed since Alefgard was saved at the hero's hand, earning him the same title as his storied forebear. The descendants of this Erdrick and his scions founded three kingdoms that thrived in peacetime. Yet, darkness stirs once more and a sudden invasion of malicious monsters plunges the world into shadow again. All that stands between the forces of evil and their wicked ambitions is a band of young princes and princesses of Erdrick's lineage. The time has come for them to venture forth and honor their ancestor's legacy!