KINGDOM HEARTS Collection [I~III]
Players who preorder by 11:59 PM on October 7, 2026 will have 48 hours of early access. *This product is also included in other bundle sets. Please ensure you do not purchase the same content more than once. ●Platform-exclusive Keyblade "Phantom Green" with purchase! A value‑packed bundle featuring three collections: KINGDOM HEARTS -HD 1.5+2.5 ReMIX-, KINGDOM HEARTS HD 2.8 Final Chapter Prologue, and KINGDOM HEARTS III + Re Mind (DLC).