A Gummy's Life
Warning! The gummies have come to life… and they have gone fruit loopy! The gummies have invaded the city, they’re everywhere: in the football stadium, the park, the fortress, the fairground, even in the beehive?! It’s impossible to keep your eyes off the relentless free-for-all gummy action with their floppy fist fights and sweet yet savage sucker punches. They say the pen is mightier than the sword, but since gummies don’t have pens, they use their surroundings to terrible effect. And you thought they were so sweet! PICK AND MIX So many gummies to choose from! Choose your preferred flavour and jump into the hilarious wacky battles with friends and family. Unlock different cosmetics to customize your gummies even more. There can only be one champion so show everyone who rules over the sugar! Its winner takes all and that includes the newly unlocked gummies to play with.