Jeopardy!
America’s favorite quiz show, Jeopardy!, makes its long-awaited return to home consoles in full HD. Master your lightning-quick reflexes with new streamlined controls to solve over 2,000 clues, constantly putting your smarts to the test. Compete with friends, family, or players online to see if you have what it takes to make it all the way to Final Jeopardy!