SSX 3
Life begins at the summit of the first peak, where a daunting mountain awaits you—ride it … explore it … beat it! Featuring all-new freestyle events and racecourses, jaw-dropping tricks, and a cast of cool customizable characters, SSX 3 is yours to conquer.