Holdfast: Patriot Edition
If you have a desire for disciplined ranks and commanding battlefield presence, look no further. The American Revolution edition brings your army front to life with the forces of the British Crown under the notorious General Cornwallis, or the American Patriots and the noble George Washington. This bundle is also for those who wish to go the extra mile and support Anvil Game Studios. It is the community that continues to shape Holdfast into the experience it is today, and for that, you have our sincere thanks and enduring appreciation. Your support will help further expand the world of immersive, roleplay-driven warfare that we all enjoy and bring this unique genre to even greater heights.