Wreckreation
What if a single key could open up an entire 400 square kilometer driving game universe? You’ve probably thought about it. The seemingly infinite number of what-ifs inside your head after pouring countless hours into racing, open world and building games. Wreckreation is exactly that. Developed by Three Fields Entertainment, the UK-based team comprised of veteran arcade racing game developers, Wreckreation finally hands you the keys to your own World. This will be a World that you can decorate and personalize, either alone or in collaboration with your friends online. A place of your own where you can continually strive to outrace, out-stunt or even out-crash yourself and others with courses, tracks and game modes designed by you – or your friends – but yours will probably be better.