Wrap House Simulator
CROSS-PLAY IS SUPPORTED ONLY WITHIN THE MICROSOFT DEVICE FAMILY. Become the Master of the Wrap House! In Wrap House Simulator, step into the delicious world of sizzling skewers, and perfectly wrapped lavashes! Manage your own wrap shop with your friends, from slicing meats to perfecting sauces, all while keeping impatient customers happy. - Chop, grill, and wrap your way to success! Your journey starts with a small, humble shop. As you gain prestige, unlock new ingredients, decorations, and even challenge special customers like food critics and VIP guests. - Team Up or Compete in the Ultimate Wrap Challenge! Play solo or jump into multiplayer mode where you can co-op with friends to run a smooth kitchen or challenge them to see who’s the true wrap master! - Design Your Dream Wrap House, One Wrap at a Time! Customize your restaurant with authentic & modern decors, upgrades, and flashy interiors. Unlock new floors, fancy counters, and absurdly over-the-top decorations!