Holdfast: Age Of Sail Edition
Take command of the Royal Navy and lead with honour as Admiral Horatio Nelson, outfitted in his legendary uniform and wielding his signature sword and pistol. Or embrace a darker legacy and fly the black flag as the Dreaded Pirate Lafitte with his crew of cutthroats. Whether you fight for crown or coin, experience both sides of the waves with a trove of new cosmetic uniforms, weapons, gestures, feats, and playercard items all bundled together for the ultimate Age of Sail experience. Content present in Holdfast DLCs is purely cosmetic. It doesn’t and never will impact gameplay. Your generous support helps ensure that this grand age of roleplay warfare continues to thrive upon the oceans of Holdfast.