Introducing Just Dance 2016 - the newest game from the top-selling franchise - with a brand new way to play! Bust a move to “Uptown Funk” by Mark Ronson Ft. Bruno Mars and feel the beat in “All About That Bass” by Meghan Trainor - Just Dance 2016 features an amazing tracklist with visuals that are more creative and breath-taking than ever before. Join over 100MM players and dance to fun favorites and hot hits, today!