Just Dance 2016
"The world's best-selling dance game is back! Get ready to dance to the best hits from MEGHAN TRAINOR, MARTIN GARRIX, MARK RONSON FT. BRUNO MARS, THE BLACK EYED PEAS, LADY GAGA, JASON DERULO, and much more! ♦ Dance with your smartphone – no additional accessories or camera required! Download the free Just Dance Controller app and use your smartphone as a controller! ♦ Be the star of your own video clip with Showtime! "