Crossout
Join CROSSOUT, the post-apocalyptic MMO Action game! Craft your unique battle machines from dozens of interchangeable parts, ride them directly into combat and destroy your enemies in explosive PvP online battles! Key Features: - Unique vehicles, crafted by the players using a wide range of available parts: From nimble buggies to heavily tracked off-road vehicles or combat platforms on antigrav fields. - Complete freedom of creativity and thousands of possible combinations: Create vehicles of any shape using dozens of parts, wide variety of armour and weapons as well as support systems. - Advanced damage model: Destroy any part of an enemy machine and it will affect the vehicle's performance immediately. - Huge arsenal of weapons: From chain saws, power-drills over machine guns to rocket launchers, flying drones and stealth generators. - Your own workshop: Create new, advanced parts and auction them at the in-game marketplace. - Trading options between players: Every piece that you have gathered in the battle can be sold to other players. - Choose your own battle strategy: The only thing that matters is the Survival and Victory!