Chess Ultra
Introducing the most breathtaking chess game ever made. Chess Ultra features stunning 4k visuals, seamless online multiplayer and Grandmaster-approved AI to offer the ultimate chess experience. Explore an array of intricately crafted environments and choose from a selection of iconic chess sets designed with both the modern and traditional chess player in mind. Whether you’re a beginner or a veteran of the great game, Chess Ultra has something to offer for players of all ages and ability. - Stunning environments and beautiful chess sets displayed in striking 4K resolution - 10 Grandmaster-approved AI levels - Intuitive, overhauled local and online multiplayer with ELO ranking system - Comprehensive time controls, including Classical, Blitz and Marathon, available online - Spectate and compete in Official Ripstone tournaments - Demonstrate your skills in over 80 chess puzzles - Re-write the past by winning the biggest historic matches - In-depth tutorials to help improve your game Chess has never looked this good!