Ultra Foodmess Deluxe
Experience the food mess! Call your friends to explode, shoot, swing, push, dodge, destroy and, eventually, ruin your friendship. Game Features: - LOCAL MULTIPLAYER. 2 to 4 Players on local multiplayer. - 11 different fast-paced GAME MODES. Choose from a great variety of crazy modes, each of them with their own mechanics. - A lot of FOOD CHARACTERS. Choose the food that you like the most to defeat the others and prove who is the best! - It’s very EASY TO PLAY! Anyone can pick up the controller and start having fun! - Battle against the AI. Prepare yourself and battle against the food bots. - UNLOCKABLES!. Finish the challenges to earn achievements and unlock new awesome characters!