Monster Survivors: Gold Edition
The world is overrun by terrifying creatures, and only the toughest will make it out alive! Battle endless waves of monsters, face massive bosses, and upgrade your survivors to become unstoppable. Features: - New survivor: Rootsy! - 5000 coins for chests and upgrades - 150 crystals to promote your survivors - Non-Stop Action: Fight endless waves of monsters and test your survival skills - Epic Boss Battles: Take on giant beasts and earn powerful rewards - Survivor Upgrades: Unlock skills and level up your characters - Ever-Changing Gameplay: No two runs are the same! - Immersive Experience: Stunning visuals and intense sound effects Every run is a new challenge! Improve your stats, unleash devastating abilities, and buy epic artifacts as you carve your path through the apocalypse. How long can you last before the monsters overwhelm you?