Fuga: Melodies of Steel 3
Pre-Order Bonus: Receive this bonus content by pre-ordering Fuga: Melodies of Steel 3 - Standard Edition ・Fuga: Melodies of Steel 3 - 10000 In-Game Currency ・Fuga: Melodies of Steel 3 - Early Game Upgrade Materials Unveil the Source of the World's Despair! Malt has vanished without a trace! The children are led by a mysterious voice into the forbidden cave, where they discover the Taranis—the powerful tank thought lost in the sea of clouds. Determined to save Malt, the children reboard the Taranis and set off on a daring mission to infiltrate the heart of the Berman Empire. However, the Crimson Knights stand in their way, strongest of the Berman! Brand-New Battle System The battle system has undergone substantial changes. Weakness combos allow you to exploit enemy weaknesses and deal escalating damage with every hit, and assist attacks allow erstwhile enemies and a legendary warrior from past games to join forces and turn the tide of battle! Upgraded Intermission Intermission now features an upgraded system to evolve the Taranis to its ultimate form! Unlock its hidden powers with the Omega Terminal and master new Taranis Skills to aid your journey! Strategic Route Progression and Event Battles Explore new strategic features like Power Spots to unlock the Taranis's hidden abilities and Assist Transmissions that allow you to interact with supporting characters. Discover secret events through the Akasha Panel, which lets you navigate a timeline to change your fate! Step beyond despair, anger, and tragedy in Fuga: Melodies of Steel 3, where heart-wrenching decisions lead to the series' most emotional and shocking story yet! *It's not necessary to play Fuga: Melodies of Steel or Fuga: Melodies of Steel 2 to enjoy Fuga: Melodies of Steel 3.