Dead Cells: Road To The Sea Bundle
This bundle contains the base game and all of the DLCs that have been released for Dead Cells so far: - Rise of the Giant - The Bad Seed - Fatal Falls - The Queen and the Sea So you will get 8 new levels and 5 new bosses with all their associated enemies, weapons & outfits on top of the original Dead Cells. Check out the individual store pages for each DLC if you want to know exactly what’s in each of them. If you’ve got any questions don't hesitate to hit us up on Reddit or Discord. Have fun!