STORY OF SEASONS: Grand Bazaar
Bring the winds of change to Zephyr Town Build your farm in Zephyr Town and breathe new life into the once-famous bazaar. Set up your stall to sell produce and goods from the crops and animals you raise on your farm, and meet charming townsfolk to befriend and romance as you help the close-knit community thrive. Key Features ■Breathe the refreshing alpine air! Begin your idyllic new life on a farm and enjoy the daily rhythms of rural living. Nurture a variety of crops and care for adorable animals in the picturesque mountainside settlement of Zephyr Town. ■Soar to Success in the Weekly Bazaar Sell your farm's produce and goods at the lively weekly bazaar. Customize your stall and take charge of your sales to build buzz, power up profits and put Zephyr Town’s Grand Bazaar back on the map. ■An Easy-Breezy New Life Harness the power of the wind! Catch a breeze to effortlessly drift across the town on your glider, and use windmills to gather those gusts to create new goodies to sell at the bazaar. ■Love is in the Air Meet the cherished community of Zephyr Town with a colorful cast of characters, from friendly townsfolk to magical nature sprites. Find friendship, fall in love, and maybe even start a family with one of twelve charming individuals ready to share this new chapter with you.