Pine Hoverfly Set
A portion of all proceeds from this DLC are donated to the Royal Zoological Society of Scotland to support recovery efforts for the endangered pine hoverfly! This set includes: Pine Hoverfly Sweater Pine Hoverfly Beanie Pine Hoverfly Glider *These items will appear in your dresser once you have accepted them from the mailbox in front of your house. *Outfits can be changed by using the mirror or dresser in your house. *You need to have progressed far enough through the game in order to use the glider and customize your bazaar stall.