Bachelorette Sweetheart Set
Add these cute couples outfits to your wardrobe, each inspired by one of Zephyr Town's six eligible bachelorettes. *The Bachelorette Sweetheart Set is included in the Complete Sweetheart Set. Be careful not to purchase any items twice. This set includes: - Strawberry Patch Suspenders A charming outfit based on Sophie - Classical Apparel A fashionable outfit based on June - Business Casual Fit A chic outfit based on Freya - Autumn Uniform A crisp outfit based on Maple - Earthly Garments A serene outfit based on Kagetsu - Bazaar Agent's Suit A trim outfit based on Diana *These items will appear in your dresser once you have accepted them from the mailbox in front of your house. *Outfits can be changed by using the mirror or dresser in your house. *DLC will be accessible in-game after progressing to the necessary point in the story. *The outfits included in the Bachelorette Sweetheart Set can be worn regardless of avatar gender.