Cow Set
An udderly adorable cow costume and glider set to use in STORY OF SEASONS: Grand Bazaar. This set includes a cow costume, cow headwear and a cow glider! *These items will appear in your dresser once you have accepted it from the mailbox in front of your house. *Outfits can be changed by using the mirror or dresser in your house. *You need to have progressed far enough through the game in order to use the glider and customize your bazaar stall.