The Adventures of Elliot: The Millennium Tales
A brand-new action RPG from the creators of OCTOPATH TRAVELER and BRAVELY DEFAULT – The Adventures of Elliot: The Millennium Tales combines stunning HD-2D visuals and exciting action-adventure gameplay for the first time! In a corner of a continent overrun with beast tribes, the Kingdom of Huther is humanity’s sole bastion, kept safe by a magic barrier. After the discovery of heretofore unknown ruins, the adventurer Elliot and his fairy sidekick Faie brave the dangers outside the kingdom on a journey across four ages to fulfill a thousand-year mission. Open new paths as you explore this untamed continent and reveal the world’s mysterious history. Enjoy intuitive and rewarding action-based battle with a healthy dose of strategic support abilities from a fairy. Herein are intertwined the fates of one adventurer and one fairy. It is time to unravel the threads of history.