We Were Here Expeditions: The FriendShip
Think you and your bestie can take on any challenge together? We’d like to see you try! This new bite-sized standalone We Were Here experience will really put your friendship to the test. To prove that your friendship can overcome anything, you will need to take on several puzzling challenges. It’s all about Communication, Teamwork… and Trust. Talk together, work together, and most of all, believe in your friend. The two of you are alone at sea when pursuing a distress call leads you to a deserted island, where you encounter a mysterious boat ride in an abandoned amusement park. This is a voyage you won’t forget, with puzzles that take two to solve. The state of your friendship will directly affect the state of your friend-ship! Be aware, this is an actual test as you’ll be graded on how well you solve these puzzles! Will friendship truly last forever? Or is this friend-ship sinking to the bottom of the ocean? NOTE: This game is co-op only. It requires both players to have a working compatible microphone and an internet connection.