Beat Me!
Beat Me! is a physics-based multiplayer game with comical fantasy characters and a wide variety of fun and surprising environments. Fight against other players, but be aware of your surroundings! Key Features: - Enjoy the game together, with up to 6 players in total. - Challenge your friends to try to beat you locally through shared-screen or over the internet. - Experience a special physics-based combat system. - Choose from many fantasy characters with unique abilities and fighting styles. - Enjoy over 100 highly interactive and fun levels. - Pick from a number of different game modes, including deathmatch. - Use chat and voice chat in online mode!