Yakuza 4 Remastered
Experience the fourth chapter of the Kazuma Kiryu saga in 1080p and 60fps. 2010, Tokyo. A shooting incident one night in a red-light district sets the city swirling with human desires and clamor. It was supposed to be a "common incident" for this town... until the appearance of one woman burdened with sorrow. As if drawn to a flame, men of the city's dark underground are gathered, one after another, at the door of the "legendary yakuza" Kazuma Kiryu. As the fates of these four men overlap, the story of a miracle created by the passionate and violent way of life begins to takes shape. Take control of multiple protagonists, a first for the series, allowing for unprecedented story depth and battle action. Three new protagonists, each with a rich personality, will leave their impact before the story concludes. Complete The Dragon of Dojima’s journey.