Brothers: a Tale of Two Sons
“10/10” – Joystiq. “You owe it to yourself to play Brothers” – Giant Bomb The critically acclaimed and award winning masterpiece arrives with exclusive Bonus Content: Director’s Commentary - almost an hours’ worth of gameplay footage, with commentary audio from Josef Fares, the game’s creator. Concept Art - over 20 illustrations or hand drawings of characters, puzzles and environments. Soundtrack - complete soundtrack with 20 scores from the game. Share in the epic unforgettable journey of two brothers, with an unique control system that allows co-op play in single player.