TEMBO THE BADASS ELEPHANT
Shell City is plunged into a state of emergency after coming under attack from the devastating forces of PHANTOM. As the National Army struggle to contain the terrifying war machines, they call upon the only thing that stands between Shell City’s obliteration and its salvation; the peanut chompin’, villain stompin’, TEMBO THE BADASS ELEPHANT!