Lethal League
Lethal League is a competitive projectile fighting game where you have to hit an anti-gravity ball into the face of your opponent to win. The ball speeds up with every strike, up to explosively extreme velocities. Play locally or battle it out online. Features: – Up to 4 players: Play locally AND online with up to 4 players in free-for-all, teams or strikers mode. – Online multiplayer: Invite friends for a Private Match or head into a Quick Match. – Easy to pick up, hard to master: Improve by learning how to use Smashing, Bunting, Parrying and Special Abilities to your advantage. – Street-styled characters: From the mad Candyman to the cyborg crocodile Latch, every character has their own unique play-style and abilities. – Challenge mode: Step up to the plate by yourself and beat a series of opponents arcade-style to reach the beat-blasting bossfight. – Banging beats: A Big-beat, Hip-Hop and House soundtrack featuring the likes of Grillo, Bignic, Dr. Lazer and more.