Shenmue
You are Ryo, a young man trying to solve the mystery of his father's death. Shenmue offers a true living world, where characters exist on their own timelines and almost all objects can be manipulated and used. Learn new hand-to-hand fighting techniques, interact with hundreds of characters and solve a myriad of puzzles. The best Shenmue experience: - Updated user interface - Choice of modern or classic controls - Japanese audio available for the first time for a global audience - Fully scalable screen resolutions An epic legend: - A tale of revenge on a grand scale - Solve the mystery of your father’s murder - An experience never to be forgotten The world feels alive: - Talk to anyone, scour the world for clues - NPCs live independent lives on their own schedule - Faithful recreations of 1980s Japan and Hong Kong, China - Distract yourself with arcade games, collectibles, duck racing, and more The saga begins…again.