Guacamelee! Super Turbo Championship Edition
Guacamelee! Super Turbo Championship Edition is a Metroid-vania style action-platformer inspired by traditional Mexican culture and folklore. Key Features: - Non-Stop Fighting Action. An extensive move list, advanced combo engine, and anti-gravity grabs - Multi-dimensional Platforming. Instantly swap between the Worlds of Living and Dead to outwit impossible terrain - Combat moves double as movement, uniting platforming and fighting in a way never seen before - Diverse, detailed world containing lively towns, dark forests, flowery canals and fiery volcanoes - Drop in/out local co-operative play for up to 4 players - Multiple boss characters (each with unique back stories), wide range of foes, and elite-class enemies - Spectacular player abilities: The Rooster Uppercut, Frog Slam, and “Intenso” turbo-combat mode - Colorful, vibrant costumes that change both player appearance and attributes - Leaderboards, support for multiple save slots, persistent cross-save-game costume unlocks - Chickens. Lots and lots of chickens.