Momodora: Reverie Under the Moonlight
Momodora: Reverie Under the Moonlight explores a cursed land in decline. Evil spreads, the dead rise, and corruption reigns. Hope is but a faded memory for all but one, a priestess named Kaho from the village of Lun. An audience with her majesty, the queen, would surely save the land--but time is short and each night darker than the last.