Murdered: Soul Suspect
THE HARDEST MURDER TO SOLVE IS YOUR OWN A dark, supernatural detective thriller with a unique gameplay twist: solving your own murder from the afterlife. Ronan O’Connor, a detective with the Salem police, has his life brought to a brutal end by a masked killer. Caught in the purgatorial world of Dusk he must combine his investigative skills with powerful supernatural abilities to uncover the shocking link between his own death and a series of killings terrifying the town of Salem.