Styx: Master of Shadows
Styx: Master of Shadows is an infiltration game with RPG elements taking place in a dark fantasy universe. Guide the goblin assassin Styx through the vertical and multi-layered Tower of Akenash, home to the World Tree, source of the Amber – a powerful and magical golden sap – prowling through the shadows with aide of a host of special abilities refined throughout Styx’s 200 years of history. The downloadable version of this game supports English, French, German, Spanish.