Wingspan + European + Oceania + Asia
This bundle includes: Wingspan Wingspan: European Expansion Wingspan: Oceania Expansion Wingspan: Asia Expansion Wingspan is a relaxing, award-winning strategy card game about birds for 1 to 5 players. Each bird you play extends a chain of powerful combinations in one of your three habitats. Your goal is to discover and attract the best birds to your network of wildlife preserves. Wingspan: European Expansion takes you on a journey to another continent. Explore diverse European habitats and meet charming, beautiful birds with new interesting abilities. In the adaptation of the award-winning Wingspan: Oceania Expansion embark on a journey through the breathtaking lands of Oceania. Learn about birds from around Australia and New Zealand and all-new resources and mechanics that will enrich your adventure of creating a wildlife preserve. Explore the wonders of Asia in Wingspan: Asia Expansion! Discover new birds and bonus cards, compete in Duet Mode, and immerse yourself in rich landscapes with stunning art and soothing music. Compete in fresh challenges, and experience a serene journey with Asia's avian marvels!