Shantae: Risky's Revenge - Director's Cut
Shantae: Risky’s Revenge – Director’s Cut is a powder keg of high octane, hair-whipping, hip shaking action! Winner of IGN’s Game of the Year and Metacritic’s highest rated game of 2010, this enhanced classic features thousands of frames of animation and huge multi-sprite bosses. Guide Half-Genie Shantae through burning deserts, enchanted forests, dripping caverns and deadly labyrinths. Discover magical attacks, brew zombie coffee, save golden babies, and master the art of belly-dancing to transform Shantae into more powerful creatures. Use your powers to foil the lady pirate Risky Boots and save Sequin Land from certain doom! With its infectious characters, flirtatious humor, and deliciously outlandish action, Shantae: Risky’s Revenge offers up all the hair-whipping, belly-dancing action you can handle! Now with new features, including unlockable Magic Mode and rebalanced gameplay.